Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Μη με κοροϊδεύεις!!!





Μην με κοροϊδεύεις


Μην με κοροϊδεύεις
Είμαι ένα μικό αγόρι με γυαλιά
Που με φωνάζουν σπασίκλα
Ένα μικρό κοριτσάκι που πτέ δεν χαμογελάει
Επειδή έχω σιδεράκια στα δόντια μου
Και ξέρω πως είναι
Να πηγαίνεις για ύπνο κλαίγοντας


Είμαι εκείνο το παιδί
Που πάντα επιλέγεται τελευταίο στα παιχνίδια
Είμαι αυτός που είναι πάντα
Ο πιο αργός στην ταξη
Δεν χρειάζεται να με κάνεις φίλο σου
Αλλά είναι πολύ να σου ζητήσω…
Μη με κοροϊδεύεις
Μη μου βγάζεις παρατσούκλια
Μη χαίρεσαι με τον πόνο μου
Μπροστά στον θεό είμαστε όλοι ίδιοι
Κάποια μέρα θα γίνουμε όλοι τέλειοι
Μη με κοροϊδεύεις

Είμαι ο ζητιάνος στη γωνιά του δρόμου
Που με προσπέρασες
Δεν θα ήμουν εκεί ζητιανεύοντας αν είχα κάτι να φάω
Μην νομίζεις ότι δεν παρατήρησα
Ότι δεν με κοίταξες στα μάτια

Γεννήθηκα λίγο διαφορετικός
Ονειρεύομαι καθισμενος σ’ αυτήν την καρέκλα
Προσποιούμαι ότι δεν με πληγώνει
Όταν ο κόσμος με κοιτάει επίμονα και παράξενα
Υπάρχει ενας απλός τρόπος να μου δείξεις
Απλά ότι νοιάζεσαι για μένα

Μη με κοροϊδεύεις
Μη μου βγάζεις παρατσούκλια
Μη χαίρεσαι με τον πόνο μου
Μπροστά στον ξθεό είμαστε όλοι ίδιοι
Κάπια μέρα θα γίνουμε ολοι τέλειοι

Μη με κοροϊδεύεις
Είμαι χοντρός, είμαι λεπτός
Είμαι κοντός, είμαι ψηλός
Είμαι κουφός, είμαι τυφλός
Ε, όλοι δεν είμαστε λίγο πολύ;

Μη με κοροϊδεύεις
Μη μου βγάζεις παρατσούκλια
Μη χαίρεσαι με τον πόνο μου
Μπροστά στον ξθεό είμαστε όλοι ίδιοι
Κάπια μέρα θα γίνουμε ολοι τέλειοι

Μην με κοροίδεύεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου